Garanti Ve İade Şartları

https://www.mayaza.com.tr  internet sitesinden elektronik ticaret sitemize vermekte olduğunuz sipariş için Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme) yapmanız söz konusudur. İletişim bilgilerimiz şöyledir ( Buday İnşaat Kırtasiye Gıda Konfeksiyon  Servis Taş. Ve Tic. Ltd. Şti. Adres: Oran Mah. Hayri Çeçen Sk. No:4 Çankaya-ANKARA Tel/Faks: 0312 461 00 13 – 0312 461 00 17 E-posta: info@mayaza.com.tr, Mersis No: 0188051691200012)

Bundan böyle İNTERNET SİTESİ olarak ifade edeceğimiz Sitemizden sipariş konusu mal/hizmetlerin (“Ürün/Ürünler”) siz değerli Tüketicimiz tarafından satın alınması ve böylece sipariş-sözleşme’nin yapılması ile ilgili teknik aşama-adımlar, keza bilgi girişleriniz sırasındaki hataların belirlenmesine-düzeltilmesine ilişkin teknik araçlar buraya kadarki işlemleriniz sırasında ilgili sayfalarda (karşınıza çıkan uyarı mesajları doğrultusunda işlem yapma imkanı verilerek) belirtilmiştir.

Teslimatı yapacak kargo firmasının bulunduğunuz yerde şubesi olmadığı takdirde Ürün’ün bildireceğimiz yakın bir diğer şubesinden teslim alınması gerekmektedir.

Tüketici Sözleşme’yi onayladığında, sipariş verdiği Ürün(ler)’in bu sayfada belirtilen bedeli ve masrafları seçtiği ödeme yöntemi ile tahsil olunur.

Ürün Tedariki: İstisnai olarak haklı bir nedenle sözleşme konusu malın tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok problemi ile karşılaşılması durumunda alıcı hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilir. ALICI’nın onay vermesi durumunda; (a) eşit kalitede ve fiyatta başka bir mal gönderilebilir ya da alıcının arzusu ve seçimi doğrultusunda yeni başka bir ürün gönderilebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır (b) Alıcı ürünün stoklara girmesi ya da teslime engel diğer engelin ortadan kalkmasını bekleyebilir ve/veya (c) sipariş iptal edilebilir. ALICI söz konusu onayı verip vermemekte her bakımdan serbesttir ve onay vermediği hallerde sipariş iptaline (Sözleşme feshine) ilişkin akdi-kanuni hükümler uygulanır.

Teslimat : Sipariş konusu Ürün, yasal 30 günlük süre aşılmamak koşulu ile Tüketici’ye/bildirdiği yukarıdaki adresteki üçüncü kişi/kuruluşa aşağıda belirtilen esaslarda teslim edilir. Ürün’ün yasal azami süre olan 30 gün içinde Tüketici’ye teslimi zamanında teslimdir. Normal satış/teslimat koşulları dışındaki olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile yasal azami 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak Tüketici’yi mevcut iletişim bilgilerinden ulaşarak haberdar eder. Bu durumda Tüketici siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sona erene kadar bekleyebilir.

Cayma Hakkı : Tüketici’nin Ürün’ü teslim aldığı tarihten itibaren ondört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin siparişten-Sözleşme’den cayma hakkı vardır. 

Ancak şu mal/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış/istifade edilmemiş olsa dahi, kanunen cayma hakkı yoktur :

  1. a) Tüketici’nin özel istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler, ALICI siparişine istinaden yurt içinden veya dışından ithal/temin edilen özel Ürünler dahil)
  2. b) Teslimden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar
  3. c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler

ç) Ürünün tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış kitap, CD, DVD, ses ve görüntü kayıtları, yazılımlar vb. digital içerikli her türlü ürünler ile bilgisayar sarf malzemeleri;

  1. d) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler
  2. e) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler
  3. f) ALICI onayı ile cayma hakkı süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve
  4. g) Genel olarak ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal-hizmetler ile ALICI’nın ticari/mesleki amaçla satın alma yaptığı haller.

Kanunen cayma hakkı olan hallerde, cayma süresi içinde mal, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanılmadığı için meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan kanun gereği Tüketici sorumlu olup bu sebeple Ürün’e ilişkin cayma hakkını kaybeder.

  • ALICI’nın cayma hakkını kullandığına dair açık bir bildirimi yasal 14 günlük süre içinde SATICI’ya yöneltmiş olması yeterlidir
  • Cayma hususundaki açık bildirim yukarıdaki iletişim adreslerimize, mektup, elektronik posta gibi araçlar ile YAZILI OLARAK yapılabilir. Bu hakkın kullanılması halinde, anılan bildirimin yanısıra Ürün’ün tarafımıza gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile (vergi mevzuatı uyarınca) fatura aslının iadesi, faturası kurumlar adına düzenlenen Ürün iadelerinde iade faturası kesilmesi, ayrıca iade edilecek Ürün’lerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak tarafımıza iletilmesi gerekmektedir.
  • Cayma halinde ilgili Ürün’ün azami on (10) gün içerisinde, giderleri Tüketiciye ait olmak üzere yukarıdaki adresimize gönderilmesi zorunludur.
  • Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi cayma hakkının usulüne uygun veya zamanında kullanılmadığı durumlarda Tüketici cayma hakkını kaybeder.

Yukarıdaki belirtilen gereklerin Tüketici tarafından süresinde ve usulünce yerine getirilmesi kaydı ile; cayma bildiriminin Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli ve varsa Ürün’ün teslim masrafları, Ürün’ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde Tüketici’ye iade edilir

Şikayet Hakkı : Tüketici Ürün ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini, yukarıda belirtilmiş iletişim kanallarından ulaşarak yazılı şekilde SATICI’ya bildirebilir. SATICI olarak Tüketici müşterilerimizin haklı talep-şikayetleri ile her türlü başvurularını karşılamaktan memnuniyet duyarız. Bu şekilde bir çözüme bağlanması mümkün olmadığı takdirde Tüketici dilerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca her yıl belirlenen ve ilan edilen parasal sınırlar dahilinde kendisinin veya SATICI’nın yerleşim yerindeki (ikametgâhının bulunduğu yerdeki) İl ve İlçe Tüketici Hakem Heyetleri’ne ve sınırları aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri’ne başvurabilir.

Bedel iade işlemi; İade ALICI’nın SATICI’ya Ürün bedeli tediyesinde kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde yapılır. Ödemenin kredi kartı ile yapılması durumunda Tüketici kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı, siparişin Tüketici tarafından iptal edilmesinden sonra aynı sürede ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın bankaya iadesi işleminin SATICI tarafından yapılmasında sonra Tüketici hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, bu tür insiyatifi dışındaki nedenlerden kaynaklı olası gecikmeler için SATICI herhangi bir şekilde sorumlu değildir (bankaların iadeyi Tüketici hesabına yansıtma işlemleri genellikle üç haftayı bulabilmektedir).

 

İşlem Güvenliği, Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması : İNTERNET SİTESİ’nde işlem güvenliği, bilgilerin korunması, gizliliği, işlenmesi-kullanımı ve ticari elektronik iletişimler ile ilgili hususlarda Şirketimiz ve Tüketici için geçerli cari kurallar-şartlar Web sitemizde bilginize sunulmuştur. Tüketici dilediği her zaman bu konularda belirtilen iletişim araçları ile Şirketimize ulaşarak danışabilir.

Tüketici, onayı halinde Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin ayrılmaz bir parçasını oluşturacak işbu Ön Bilgilendirmeler ile, satışa konu Ürün/Ürün’lerin temel özellik-nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat işlemleri, cayma hakkı ile diğer uyuşmazlık durumunda başvurulabilecek merciiler hususlarda bilgilendirilmiş bulunmaktadır.

İş bu Sipariş-Sözleşme Ön Bilgilendirmelerindeki tüm açıklamalar ve bilgiler Tüketici’nin İNTERNET SİTESİ’nde onayladığı an itibariyle geçerli olup kabulü halinde SATICI ve Tüketici (ALICI) arasında Mesafeli Satış Sözleşmesi ile birlikte bağlayıcı olarak uygulanır.

 

Maya Portal üzerinden veli bilgileri ile giriş yaptığınızda size özel fiyatlarımızı görebilirsiniz: https://portal.maya.k12.tr

Merhabalar, sitedeki fiyatları nasıl görebilirim?

Teşekkürler, iyi ki Mayalıyım!